.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابطال100فقره پروانه بهره برداری صنعتی درمازندران

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران گفت: در سال 87 تعداد هزار و 215 فقره جواز تاسیس، بدون اعتبار و 100 فقره پروانه بهره برداری صنعتی غیرفعال در استان باطل شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، مرتضی هاشم پور در حاشیه شورای اداری صنایع و معادن مازندران در جمع خبرنگاران افزود: در سال گذشته تعداد سه فقره گواهی تحقیق و توسعه با اشتغال 116 نفر و یک فقره پروانه تحقیق و توسعه با اشتغال 89 نفر در مازندران صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد سه فقره پروانه واحد فنی مهندسی با اشتغال پنج نفر سال قبل در استان صادر شد.

رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران با اشاره به اینکه تعداد جواز تاسیس واحد فنی مهندسی استان در سال گذشته 21 فقره بوده است، تصریح کرد: برای این واحدها 33 شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 98 فقره طرح توسعه صنعتی در استان صادر شده است، میزان پیش بینی سرمایه گذاری این طرح ها را دو هزار و 933 میلیون ریال و پیش بینی اشتغال 35 هزار نفر ذکر کرد.

هاشم پور با بیان اینکه هزار و 324 فقره جواز تاسیس صنعتی سال 87 در مازندران صادر شد، گفت: با بهره برداری از واحدهای فوق برای 39 هزار و 945 نفر در استان شغل ایجاد می شود.

وی میزان اشتغال ایجاد شده در واحدهای صنعتی به بهره برداری رسید در سال 87 را شش هزار و 807 نفر اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن حدود 26 درصد افزایش نشان می دهد.

این مسئول در پایان از صدور 352 فقره پروانه بهره برداری صنعتی طی سال گذشته در مازندران خبر داد و گفت: این میزان صدور پروانه از رشد 24 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 86 برخوردار بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.989 seconds.